Friday 22 July 2011

Hari Raya

 Ini ada cerita pengalaman aku nak kongsi dengan semua orang ni... dah lama aku

simpan cerita ni. Baru sekarang aku dapat luahkan kat semua. Pengalaman

pertama aku dengan budak perempuan bekas pelajar sekolah aku dulu. Aku dulu

sek kat area kl ni. Aku kenal "Nira" ni masa aku form 5 tahun lepas (1997). Dia ni

manja orangnya dan selalu panggil aku dengan nama "Fir" aje!!! aku tau dia suka

kat aku tapi aku buat² bodoh aje sebab aku segan!!!



Pada Hari Raya tahun ni ler (1998) Nira call aku, dia ajak aku datang raya kat umah

dia.. aku terkejut gak. Peh!!!peluang baik ni aku cakap... gementar rasanya aku bila

dapat tau yg dia ajak aku tu. Dia cakap dia rindu sangat kat aku. Tu yg buat aku cair

tu. Dia cakap bila lagi nak datang...time raya ler!!! Pukul 2 tu aku sampai kat umah

dia. Dia jemput aku masuk... rupa²nya rumah dia takde orang... keluarga dia gi

johor... beraya kat sana!!! Nira layan aku dengan mesra sekali... sebenarnya aku

dari tadi dok perati Nira punya body ni... lawa sungguh!!!! Menelan air liur aku

dibuatnya...



Nira hari tu pakai baju kebaya... so masa dia tuang air untuk aku tu... aku dapat lihat

dengan jelas lah dia punya buah dada... stim aku dibuatnya sebab buah dada dia ni

tersembul keluar... tapi dia tak perasaan.



Nira datang duduk sebelah aku... dia cakap nak bincang sesuatu ngan aku.

Rupa²nya dia luahkan perasaan dia kat aku... dia cakap dia sayang kat aku. Aku

cakap balik kat dia yg aku pun sayang kat dia... lepas tu dia terus aje peluk aku, aku

pun ape lagi balas lah pelukan dia tu... Aku ingat sampai situ aje.. tah camna aku

teringat pulak tape "blue" yg selalu aku tonton... aku berani kan diri menciun mulut

Nira... Nira balas ciuman aku tu. Makin lama keadaan makin hangat... Nira lemas

dalam ciuman aku.



Aku beranikan diri memulakan langkah seterusnya... tangan aku menjalar merayap

kat baju Nira, aku terus ramas tetek dia. Nira mengeluh. Tetek dia aku ramas²

sampai tetek dia aku rasa keras... mengembang lah tu.. tangan aku lagi satu

merayap masuk dalam kain dia. Tangan aku masuk ajer kat dalam tu, terus aku tuju

kat pussy dia. Bab ni Nira dah tak tahan... terus dia tarik aku masuk bilik dia. Aku

ikut aje sebab konek aku dah stim habis dah ni....



Nira duduk kat tepi katil... dia cakap kat aku "do what you want to do coz i'm yours".

Aku baring kan Nira kat katil sambil aku tindih dia terus aku cium dia puas². Tangan

aku merayap masuk cari pantat Nira ni. Bila aku dah dapat aje, aku terus gosok

puas². Nira mengeluh dan merengek sebab sedap sangat. Aku dapat rasa air Nira

ni dah banyak dah keluar... Nira dah stim sangat dah dan dia terus buka baju dan

bogel depan aku. Aku pun buka lah semua pakaian aku... Nira tengok konek aku.

Aku segan sebab konek aku ni 5 inchi aje. Aku tengok tetek dia dah menunjal habis

dah tu yg buat aku hisap tetek dia tu... Nira merengek lagi tapi aku buat tak tau aje

sebab stim gila dah aku tu.



Aku kangkangkan kaki Nira menghadap aku. Aku tengok pantat dia ni dah abis

basah dah ni. Pantat dia betul² tembab, merah bibir pantat dia biji kelentit dia

tersembul kelur dan air mazi dia dah meleleh banyak dah. Aku pun apa lagi terus lah

hisap pantat dia... aku gigit biji kelentit dia. Nira

mengeluh,"ahhhh....ahhhh...ahhhhh!!!!!!". Nira stim sangat. Dia tonyohkan kuat²

kepala aku kat pantat dia. Nira dah tak tahan... kepala dia sekejap ke kiri sekejap

ke kanan. Lepas tu dia cakap kat aku... "i can't stand it Fir!!!!fuck me Fir,fuck me!!!"



Aku dengar aje ayat tu, terus aku halakan konek aku kat pantat dia. Nira dah

kangkang luas² dah kat depan aku. Dia menanti aje konek aku menusuk pantat dia.

Masa aku masukkan konek aku kat dalam pantat dia, ahhhh....terangkat badan dia

merasai nikmat. "sedapnya fir" dia cakap. Aku tolak sikit lagi tapi Nira menjerit lalu

menolak aku. Berkerut muka dia menahan sakit. "that's my virgin layer" dia bagitau

aku... aku dah faham dah.



Lepas tu aku try masuk lagi sekali. Kaki Nira,dia kepitkan kat pinggang aku supaya

senang menolong aku merodok pantat dia. Time kat selaput dara dia konek aku

sangkut lagi sekali. Tapi kali ni aku rodok kuat². "Prappp"... dara Nira dah aku

koyakkan. Nira menjerit sebab sakit dan dia terus cium aku.



Ni dah sampai part menghenjut ni. Setiap kali aku hentak konek aku dalam pantat

Nira, dia mengeluh. Kali ni aku masukkan konek aku dalam² terus aku goyangkan

ke kiri ke kanan. Terangkat² dan berkerut muka Nira merasai nikmat. Sambil aku

hentak tu... Nira ni pandai kemut tu yg buat asyik aku sampai kat alam fana tu.



"Ahhhh....Ahhhh..Ahhhh!!!sedapnya Nira Fir!!!!fuck me harder...fuck me harder

Fir!!!" suara dia berulang kali menyebut ayat tu. Aku pun hentak ler kuat² sampai

menjerit-jerit dia. Nasib baik takde orang kat rumah dia kalau tak nahas aku. Lebih

kurang setengah jam aku henjut Nira ni. Aku rasa air mani aku dah nak keluar.

Cepat² aku tarik lepas tu aku halakan dalam mulut dia. Nira minum habis air mani

aku. Lepas tu dia hisap konek aku. Sedap dia cakap kat aku.. Aku tak berani

pancut kat dalam takut Nira mengandung nanti. Kami terlantar keletihan dan

kepuasan.........



Sekarang ni Nira dah masuk universiti. Dia cakap dia nak fuck dengan aku sorang

aje... Aku masih berhubung dengan Nira sampai sekarang!!!! Siapa-siapa awek

bawah 18 tahun yg nak berkenalan atau nak rasa kena "fuck"dengan aku tu boleh

lah mail terus kat aku di alamat firdauscute@hotmail.com .....



Sampai sini aje cerita aku...kalau ade lagi pengalaman aku nanti tu aku cerita lagi

dengan semua ok!!!!!!

1 comment: