Monday 29 August 2011

aku suka hisap batang


Aku Suka Hisap Batang

Umur ku masih muda remaja.. Berapa??? tak payahlah aku cerita detail sangat. Tapi orang kata bulu pun tak tumbuh habis lagi tapi kelentit dah gatal..

Aku masih lagi di institusi awal pendidikan.. Belum habis lagi dan masih dara. Tapi yang aku tak dapat elakkan ialah aku suka hisap batang lelaki. Nafsu aku membuak setiap kali aku lihat awek minah salleh hisap batang dalam cerita blue filem.

Satu hari. Abang aku pulang bercuti.. Dia bawa seorang teman rumahnya bernama Harun.. Aku lihat Harun taklah handsome mana. Maklumlah dia dan abang aku kerja pelabuhan , kulit hitam legam.. Malam itu harun tidur di bilik tetamu.. Diam-diam aku menyelinap masuk bilik dia.. Dia pura-pura tidur..

Aku raba anu dia, sepantas kilat ia mencodak.. Tak buang masa aku terus selak kain Harun. Batangnya mencodak macam besi.. Hitam legam.. Aku kocok dengan tangan dan dengan air liur aku.. Kepala anu dia berkilat keras.. Tanpa melengahkan masa, aku menelan batang hitam abang harun.. Ahhhh nikmatnya.. AKu terasa kepalanya menujah anak tekakku.. Bang Harun mendengus sedap.."ahhhh..' Dia memegang kepala ku dan mengangkat punggongnya ke atas.. Aku main pussy aku sendiri.. air keluar macam sungai..

Aku hisap batang abang harun lima minit saje.. Dia dah tak tahan.. Air maninya menujah kerongkong ku dengan pantas. Aku telan semuanya.. Ahhh nikmatnya air mani seorang lelaki muda seperti abang HArun kenyal dan kental..

Abang Harun bangun dari tidur pura-puranya.. Dia mencium mulutku yang masih berair mani.. Dia macam suka pula merasa air maninya sendiri di bibir aku.. Dia merebahkan aku ke katil, melepaskan panties aku yang basah.. dan menyerang kemaluanku dengan mulut dan lidahnya.. Ahhhh nikmatnya ku rasa.. Lidahnya dengan ganas menujah alur pussy aku.. Kadangkala bibir pussy aku di gigitnya rakus..

Aku menggeliat kegelian.. Tanpa ku duga lidah bang Harun juga menjilat tempat yang paling sensitif.. di alur punggong ku.. aku sudah tak tahan lagi.. Air ku mengalir deras.. Bang Harun memekapkan mulutnya kebibir vagina aku dan menyedut semua cairan nikmatku kedalam mulutnya dengan rakus.. Aku menggelitik kepuasan..

Bang Harun membuka kain.. Batang hitamnya kembali mencodak ganas.. Dan dia meminta kebenaran untuk menerokai lubang nikmat remaja ku.. Aku bingkas bangun.. Maaf bang aku masih dara lagi.. Aku menolak manja..

Tapi batang yang mencodak begitu rugi kalau dilepaskan saja.. Aku melutut di hadapan bang Harun dan memberi servis blowjob kepadanya kali kedua..

Servis aku ternyata hebat.. Seluruh tubuh bang Harun menggeletar bila anunya memuntahkan lahar air mani kali kedua ke dalam mulutku..

Kesokan hari nya.. Bang Harun senyum penuh makna bila melihat aku.. Tapi aku buat dek saje.. macam nothing happened.. Mestilah cover line.. Aku masih dara sunti.. umur ku baru 15 tahun..

Tunggu cerita seterusnya.. Aku hisap batang guruku sendiri..

1 comment:

  1. TerBukti..income Paling LEBAT Dgn ROBOT Ini

    Apa yang dikatakan di laman nie betul belaka. Semuanya betul. Saya berbangga sekarang dapat menjadi seorang yang duduk di rumah tak buat apa-apa, takyah kerja lagi dah weh! Kalau anda tak mahu kerja lagi seumur hidup selepas ini dan duduk hidup senang lenang di rumah, download…. Jangan tak download!

    Pak Hamid
    Arau, Perlis

    Klik sini >> http://jutawanapp.blogspot.my


    Terima kasih

    ReplyDelete