Tuesday, 6 December 2011

Tukar suka samA suka

Aku dah lama kahwin asyik-2 kongkek wanita yang sama boring,aku selamba je cakap kat isteri
 aku ,awak tak boring ke main dengan saya.Dia tanya apa yang boring....yelah asyik saya henyut
awak.Bayang orang lain kalau boring katanya macam selalu buat je.....nafsu Bang sendiri ingatlah.
Aku terus beri cadangan macam mana kalau kita tukar suka sama suka?Ani diam senyumannya tanda
setuju,siapa katanya...?Zahari,isterinya Su.....Aku makin terbayang Body Su yang gebu berbanding
 isteri Aku.Dia nak ke tanya Ani.Nantilah Abang uruskan.....sebenarnya aku dah cerita hal ini
dengan zahari dia pun dah stim kat bini Aku.Masalahnya Su tak beri jawapan pasti.....Aku kata
 bawa aje malam minggu ni kerumah aku tahulah Aku usahakan.Sepertimana dijanji Zahari dan Su
bertandang kerumah aku pukul 10pm,sebelum tu isteri aku dah penuh dengan wangiannya baju tidur
tak pakai Bra.Stim pula rasa konek aku,tapi Su yang Aku impikan kejap lagi dapat henjut dia.
Zahari masuk terus tergamam tengok Ani isteri Aku,Su terus terperanjat dengan mata suaminya.Aku
tutup pintu terus kearah Su....zahari melangkah laju ke Ani.Abang....Su memanggil Zahari namun
Ani telah erat memeluknya.Jantan Sial....Su memarahi suaminya,Zahari terus meramas tetek Ani
yang mula layu dalam pelukannya.Aku tarik Su Sandarkan ia disofa.....Aku tak mahu Su agak
menolak aku malah Aku semakin menekan tetek 36b nya.Baju kebayanya cukup menyelerakan konek
aku.Zahari dan Ani dah mula mengerang....Laju lagi sayang ah.....ahhhhhh.....ahhhhhAni mula
ditikam dengan deras sedapnya.....suara Ani emmmm......oooooooo.....uhhhhhhhhhhh...Aku meramas
tetek Su yang mula diam tapi air matanya mengalir,pedulilah konek Aku tak da simpati.Aku buka
 butang bajunya dengan ganas,Su membiarkan dalam terpaksa.Singkap tudungnya terburai rambutnya
paras bahu menampakkan keayuannya.Tarik bra dan seluar dalamnya Su terlanjang bulat,terus aku
 nyonyot puting tetek 36nya,ramas sebelah Su mula gelisah.Ani dah kena tonggeng di jolok dari
 belakang dengan rakus sekali Zahari benar-2 melepaskan geramnya selama
ini.Su mula mengerang bila jari aku mengentil bijinya....emmmemmmm...jangan...jangan.....
tolonglah....Su setengah sedar kesedapan dan tak rela.Tujahan Zahari membuat Ani menjerit
 kepuasan aaaaa.....ahhhhhhhhh.....aahhhhhhh.....uhhhhhhh..sedapnya..ia terus mengulum mulut
 Zahari didepan mata Su.Aku rasa pantat Su sudah berair kesan diulit tadi tapi Su masih
merapatkan kakinya.Aku agak sukar utk menajinya Aku agak keras mengangkat pehanya sebelah agar
 terbuka lubangnya.Jangan....tolonglah....jangan....Su mengelak-2 namun konek aku lebih faham
kedudukan lubangnya,sekali tujah setengah konek Aku melawat pantatnya Aku tekan semahunya
 AAAAAAaaaa.....Su berjujuran air matanya semakin laju.Aku rendam sekejap konek aku merasa kemut
pantat baru.Aku dengar Ani sudah membisu Zahari uhh....hah....masih menghenjut lobang bini aku..
.Su diam aku mula tarik sorong pelahan dan semakin laju ,ahhh....Aku rasa pantat Su telah banyak
berair.Zahari tiba-2 megerang kuat sambil menyebut nama bini aku Ani...ani....uhhhh...ahh.....
.aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh....zahari menyodok sehingga tertiarap ani kedepan uuuuuuhhhhh sedapnya.
..Ani.....emmm....mereka sudah puas bercium gomol semahunya.Su buat tak nampak ia memandang
kearah aku yang semakin laju menghentak pantatnya.....Abang....Ahhhh Su mula pejam celik matanya
 menahan kesedapan,bang...Suaranya pelahan cukup memberahi....Ahhhh....ahhh.....ooo....emmm..
.semakin itu aku melajukan henjutan kepantatnya ooooo.....ahahhhhhhh...Su meramas-2 belakang
 aku Abang...ooo....uhhhhhhhhh.....aku tahu Su dah hampir klimas abanggggg......uhhhhhhhhhh...
.Aku juga tak tahan dengan rayuan Su mencari tempo yang sesuai utk pancut bersama,sayang.....
aku bisik ketelinga su ....Abangggg...uhh...su menarik pinggang aku Ini masanya Su .....
Abangggggggg.............uhhhhhhhhhhhh.....uhhhhh...Aku sambut curahannya Suuuuuuuuu.....
.oooooooo...aahhhhhhhhhh.....kami sama-2 membenamkan kemaluan,terasa melimpah Air Su dan
Aku,kesedapan mutlak,Barulah Su mengulum mulut ku dengan manjanya.Malam tu sampai kepagi
 memuaskan nafs
u masing-2 silap-2 ada yang bunting......Su atau Ani.
       

 

1 comment: