Monday 29 August 2011

Mat Saleh


     selama ini aku hanya terbayangkan bagaimana rasanya kalau dapat main dengan
seorang mat saleh...kerana menurut rakan ku yang pernah main dengan dia orang,
mat saleh lebih pandai memainkan peranan. Tambahan pula batang mereka yang
jauh lebih besar dari batang orang Asia. Aku berkesempatan untuk main dengan
seorang mat saleh apabila rakan ku, Nina, memperkenalkan aku pada seorang
yang bernama Richard. Kawan Richard telah nina bawa balik bersama suatu hari
dan nina telah menyuruh aku melayan Richard. 

Dari jeans ketat yang dia pakai, aku telah dapat melihat keutuhan batangnya. Minda
ku telah terbayangkan bagaimana rasanya kalau batang itu berada dalam lubang
ku. 

Richard terduduk di sofa ruang tamu sambil berbual dengan aku. Secara tiba-tiba
dia bangun dan duduk disebelah ku. Berderau darah aku kerana dia terus
memegang peha ku sambil tangannya menjalar masuk ke dalam skirt aku. Jarinya
terus masuk ke dalam seluar dalam ku dan bermain-main dengan pantat ku. Tanpa
dapat ku kawal, aku terus menjadi basah. Merasakan yang aku telah basah, Richard
semakin berani. Dia terus membuka jeannya dan terpancullah batangnya yang
besar. Tak berseluar dalam rupanya dia. 

Tanpa membuka pakaiaan atau skirt ku, aku terus melucutkan seluar dalam ku.
Richard terus mendekatkan mukanya ke puki ku lalu dia terus menjilatnya. Aku
semakin basah. Aku merengek aopabila lidahnya singgah di kelentit ku. 

Aku terus kankangkan kaki ku dan Richard tanpa berlengah lagi terus menusukkan
batangnya ke dalam lubang ku. Aku mengaduh kesakitan walaupun batangnya
hanya masuk setakat separuh. Besarnya! Aku terus menrengek antara kesakitan
dan kenikmatan bila dia terus mendayung. Lama kelamaan batangnya semakin ke
dalam dan aku kian keseronokan. 

Bila aku lihat muka Richard seolah menahan keseronokan seolah dia hendak
terpancut, aku terus menyuruhnya berhenti. Takut kalau-kalau dia terpancut dalam.
Aku terus menonggeng dan menyuruhnya memasukkan batangnya ke dalam dubur
ku. Inilah kepedihan yang paling pedih yang pernah aku rasakan. Tetiba aku dapat
rasakan benda melekit mengalir di celah lubang dubur ku. Tahulah aku yang Richard
sudah terpancut dalam lubang ku. Seronok juga main dengan mat saleh ni.
Sayang...tak semua melayu mempunyai batang yang sebesar dan segemuk
Richard. Kalau tidak..puas aku.

No comments:

Post a Comment