Saturday 17 December 2011

Dara Jawa

Aku berkenalan dengan awek keturunan Jawa dari Johor ni lebih kurang setahun yang lalu ketika aku sama-sama menghadiri satu kursus bina semangat di Lumut. Masa tu ku perhatikan awek ni lasak orangnya. Bentuk badannya, cukup-cukup sedap untuk dipeluk. Walaupun teteknya tak begitu besar (sebesar nasi lemak lima puluh sen katanya!) tapi cipapnya tembam. Aku tau sebab dalam satu sesi psikoterapi untuk relaxation ketika instructor suruh kami berbaring dan melakukan proses relaxation tu aku sempat menjengok bahagian cipapnya yang membonjol tembam. Lebih-lebih lagi masa tu dia memakai seluar leotard.

Masa tu aku dah tak boleh concerntrate lagi. Macam mana nak buat relaxation kalau batang aku dah mencanak. Masa tu aku memang teringin benar nak melapah awekni, tapi apakan daya, kem ni ada rule of law.

Waktu balik ke KL aku dah mula pasang strategi. Aku offer hantar dia balik. Dia setuju. Dalam perjalanan ke rumahnya di Cheras aku berhenti di gerai tom yam untuk makan malam sambil aku mengenal lebih dalam orientasi sexnya. Malam tu aku plan tak nak mulakan operasi sebab, aku ni gentleman, slow and steady, lagipun training tu buatkan aku letih sakan.. silap haribulan terkoceh aku nanti. So aku tunggu lain waktu.

Selepas dua kali aku date dia, aku berpeluang untuk menyempurnakan cita-cita aku yang murni ini. Satu malam minggu tu selepas tengok midnight di TGV aku hantar dia balik. Sampai di rumah dia ajak masuk ke rumahnya. Senyap saje. maklumlah jam 3.00 pagi. Dia beritau, housematenya balik kampong.

Sambil menonton ASTRO dia hidangkan sirap sejuk. Dia duduk sebelah aku. Aku mulakan operasi. Aku letakkan tangan aku kat pehanya. Sambil bercerita aku usap perlahan-perlahan. Dia tak menolak. Aku tengok matanya agak kuyu. Ntah mengantuk ntah stim aku pun tak boleh nak agak. Tiba-tiba aku rasa tangannya dah mula menjalar kat dada aku. Diusap-usapnya dada aku. Berderau juga darah aku dibuatnya. Wah ada response kata hati aku. Akupun mula menariknya lebih rapat dengan aku, supaya dia dapat rasakan betapa panasnya tubuh aku. Bila dia mendongak memandang aku, aku terus tak lepaskan peluang, aku kucup bibirnya perlahan. Aku kucup lagi. Nafasnya mula kencang, bibirnya mula terbuka. Dah sah dia dah stim. Aku mesti teruskan. Aku kucup lagi bibirnya.. nafasnya makin kencang. Aku teroka mulutnya dengan lidahku yang ganas dan panas. Aku mula terdengar dia mengerang kesedapan..ergh..ergh..ergh.. sambil nafasnya tersekat-sekat menahan sesak dan sedap.

Oleh kerana aku ni jenis penyabar, aku buat operasini dengan tertib sekali. Tanganku tak terus meneroka dadanya, sebaliknya aku rayapkan ke bahagian-bahagian lain di badannya. Aku raba dengan lembut di lehernya, belakang, bahu, pinggang, punggung, peha, betis dan sekali-sekali kulalukan tanganku di atas gunungnya.. Dia makin tak tahan. Tangannya terus mengusap-usap batangku yang memang dah keras. Sekali-sekali aku dapat rasakan cengkaman jari-jarinya. Rasa nak terkeluar dari seluar. Tangannya terus mencari zip seluarku. Dilurutkan zip seluarku. Ditanggalkan butang seluarku dan dicuba londehkan seluarku. Oleh kerana masatu aku masih duduk susah juga dia nak buat begitu.. Lantas dibisikkan di telinga ku.."Please baby.. I want you tonight". Aku lantas bangun sambil mulutku masih lagi melekat di mulutnya.

Bila aku bangun, terlondehlah seluar aku. Dia tak henti-henti mengusap, meramas dan mencengkam batang aku walaupun masa tu aku masih lagi berseluar dalam.

Kali ini giliran aku pula. Sambil berdiri aku mula mengarahkan tanganku ke gunung daiknya. Aku usap dan ramas dari luar dulu. Dia mula mendengus-dengus..Nafasnya makin kencang..."Please baby, touch me..touch me" rayunya. Aku ramas lagi, tapi masih tak menyelongkar dari dalam.. Dia rayu lagi.." Please baby..touch me..ohg..ohg...ogh..please". Tangan aku mula merayap di pangkal pehanya. aku gosok..aku rayapkan tanganku di segenap pelosok peha dan pangkal pehanya. Sesekali ku sentuh cipapnya..Fuh..dah basah lencun...sampai menembusi panties dan seluar slacknya..Leleh lencun...

Aku mula menanggalkan blousenya..aku tanggalkan colinya..wou..masih tegang beb! Nipplenya pun masih kemerah-merahan..kalaupun dah ada orang lain sebat..aku percaya tak aktif lagi nih.. apa lagi aku..sentuh perlahan dengan ibu jari aku bila tangan ku melekap di gunungnya. Ku gentel perlahan..urfh..urfh..urfh..bunyi suaranya.."Harder please.. bite me please.. suck me..please.." "baby I tak tahan..please"

Aku jilat putingnya yang tegang tuh..dia menggeliat sedap..aku nyonyot..perlahan-lahan.."Oh baby..sedapnya. sambil dia merngusap dan menarik-narik rambutku...harder please...rengeknya. Aku apa lagi..kunyonyot-nyoyot niplenya..dia peluk kepala aku hingga tersembam muka aku rapat di lurah dadanya. Aku makin kuat menyonyot hingga separuh daripada gunungnya dah masuk ke mulut aku..aku teruskan nyonyot.. Bersilih ganti.. lepas kanan..kiri.

Sambil tu tangannya mula melondehkan slacknya.. Malamtu dia pakai pantie yang ada lace..warna hitam..aduh mak seksinya..Aku terus gosok pangkal pehanya. Dia pegang tangan aku. Aku ingatkan dia tak kasi can.. rupa-rupanya dia tarik dan letakkan tapak tangan aku betul di cipapnya. Aku gosok dan kubelai-belai manja..dah lencun..sehingga pantienya basah lencun. Aku agak dia dah tak tahan dah.. dia londehkan sendiri pantienya..

Aduh..tembamnya cipap..bulunya pula halus ..terjaga rapi.."Touch me please.." katanya. Aku buat tak dengar aje. Aku mulakan babak kedua aku. Dalam keadaan masih berdiri aku mulakan french kiss dari dahi, pipi, bibir, dagu, leher, bahu, pangkal tetek, turun ke perut, peha, lutut, betis, sampai ke jari kaki. Dia usap-usap dan ramas rambut aku.. sambil mengerang..ohh..oohh..ohhh.. please baby...

Aku french kiss lagi dengan urutan menaik pula..belakang betis, peha, punggungnya yang gebu dan licin, pinggang, belakang, tengkok dan telinganya... Dia makin kuat mengerang..argh..argh.. argh. Kali ini aku berlutut di depanya.. Aku mula french kiss di sekitar peha..merayap ke tundunnya yang dah membengkak macam busut jantan.. Aku mula sentuh dengan lidahku..aku mula menjilat perlahan-lahan..air syoknya makin mencurah-curah..sehingga meleleh di pehanya..ada yang jatuh menitis ke lantai.. wau hebatnya dia ni..Inilah kali pertama aku jumpa awek yang banyak air..likat pulaktu..

Aku terus jilat cipapnya..aku mula cari biji kelentitnya..nah kau..aku dah jumpa..aku jilat-jilat kucing kelentitnya..dia makin mengerang..makin kuat, makin pantas..tiba-tiba dia sembamkan muka aku dicipapnya..Baby I'm cumming..I'm cumming jeritnya..Dah sah dia dah sampai. Aku tengok jam di dinding hampir 5.00 pagi..Rupa-rupanya dah hampir dua jam aku foreplay dengan awek ni.

Lepas tu..dengan tersenyum dia pula melutut depan aku..dia mula french kiss adik aku yang dah keras macam batu sejak dari dalam panggung wayang lagi. Dia kucup kepala adik aku..dijilat-jilatnya kepalanya yang botak licin tu..dia mula menyonyot-nyonyot muncung kepala adik aku..aduh sedapnya...dengan rakus dia mula masukkan batang aku dalam mulutnya...sambil menjeling ke atas di senyuim ..baby it's so big..mulut I tak muat..katanya. Akupun rasa macam Perdana Menteri puji aku..kembang konek aku dibuatnya..Dia masukkan juga ke dalam mulutnya..dad basah dengan air liurnya yang licin..sedapnya..dia mula sorong-tarik-sorong-tarik...lama juga dia buat begitu..adala dekat 15 mint..sampai mata aku naik juling..kaki naik kebas. ponggong aku terkemut-kemut menahan sedap..ffuh..ffuh..

Dia bangun..memimpin aku ke bilikinya..yang sedia terpasang lampu shade yang agak terang..I suka main dalam terang..bisiknya..Aku jawab "I pun". Dia terus terlentang atas katilnya..please baby take me now..I tak tahan ni.. Aku tak terus take dia..aku jilat tapak kakinya..naik ke atas..betis, lutut, peha, pangkal peha dan terus concerntrate pada cipapnya sambil tangan aku meramas-ramas teteknya yang kembali menegang dan pejal.

Aku hulurkan lidahku ke alur cipapnya..Aku jilat-jilat alurnya yang basah dan merekahtu macam kucing jilat susu dalam piring. Dia menggeliat sampai terangkat-angkat punggungnya..Air gelinya makin banyak keluar..Aku sedut-sedut airnya..aku telan..ugh..manisnya.... Aku jilat dan kunyonyot kelentitnya..geliatnya makin kencang..argh.. argh..argh..I'm cumming baby..I'm cumming........jeritnya lagi sekali sambil membenamkan muka aku di celah kangkangnya..sampai sesak nafas aku.

Please take me now baby..rintihnya.. Yes...aku kata. Tiba-tiba dia bangun dari katil..my favourite position please..A? Terbeliak biji mata aku..Dia terus membongkok di birai katil. Oo..rupanya dia suka doggie berdiri.. Aku pun terus. tujahkan batang aku yang keras tu direct ke lubang cipapnya..Aku sorong..tarik..sorong tarik..kadang-kadang perlahan..kadang-kadang aku henjut dengan tiba-tiba. Sampai meracau-racau awek ni aku buat. Sepanjang aku henjut dari belakang ni aku kira dia klimaks sampai 12 kali.. aku tengok jam dah pukul 7 pagi.

Masuk klimaks yang ke 13 dia kata cukup baby.. I want you to cum pulak katanya.. Dia terus menelentang..Dia buka kelangkang dia luas-luas..merah basah cipapnya..aku terus benamkan batang aku tanpa peri kemanusiaan lagi. Aku henjut..henjut dan terus henjut...dia bilang 15 kali dah dia cum.. Macam-macam style aku buat, kaki kangkang, kaki angkat kat bahu, kaki sebelah angkat, mengiring..semua aku buat. Yang pasti entah berapa kali dia cakar belakang aku bila dia klimaks hingga belakang aku rasa pedih..calar balar.

"Baby..this time we cum together.." rengeknya..Yes..aku reply. Aku henjut lagi..kali ini constant..bertambah laju..dan laju dan laju..Yes..Oh yessss...Oh yessssss. baby..baby..Yessss baby..I'm cumming baby..Jeritnya....Aku pun dah rasa nak terpancut..aku tekan lebih dalam, lebih kencang dan...Aku jerit..I'm cumming baby...Tiba-tiba dia tolak badan aku sampai tercabut batang aku dari kolam yang panas tu.. aku ingat dia takut pancut dalam rupanya dia terus buat 69..dia nyonyot batang aku..apa lagi aku pancut semuanya dalam mulut dia..dia terus nyonyot..hisap..dan telan semua air geli aku.....Yang bestnya dalam keadaan aku terlentang keletihan dia jilat batang aku sampai bersih dan kering...Baby.it's so sweet katanya...Aku tersenyum dengan mata separuh tertutup..aku tengok jam dah pukul 8.30 pagi.

No comments:

Post a Comment