Saturday 17 December 2011

Dara Siti Jadi Milik Aku

Kejadian ini berlaku pada awal tahun ni. aku dah kerja manakala siti pula masih study kat universiti. sebelum kami jadi couple, kami memang popular di universiti kerana siti seorang gadis yang lincah dan seksi.. ditambah pula dia adalah penari dan penyanyi yang selalu menonjol kat majlis-majlis di universiti. kami memang kawan baik. aku dah lama suka kat siti ni tapi yang tak bestnya, siti tak percaya dengan aku dan dia pula dah ada balak pilihan family dia. apabila aku tamat study, aku makin rapat dengan siti.  satu hari tu, aku bawak siti naik kereta ke uptown dan lepas makan2.. kami sembang2 dalam kereta.. pastu, siti nak mintak declare. aku ok jer...

dan lepas je declare.. kami terus bercium mulut.. mula2 cium lembut2.. kemudian.. makin ganas sket.. kami start kulum2 lidah.. bila dah jadi macam tu.. aku ajak siti pergi tempat sunyi sket. siti setuju.. dan aku drive ke parking lot yang sunyi. dan kami sambung beromen.. sambil2 kulum-kulum lidah, aku mula meramas-ramas buah dada siti yang agak sederhana besar. pastu, aku tanggalkan baju dia.. dan coli.. terus aku gentel2 puting dia..

siti start merengus sebab stim.. dan die makin dasat menggigit2.. bibir dan mengulum2 lidah aku. aku tak tunggu.. terus aku cium dan jilat seluruh muka dia.. bila sampai kat tepi telinga.. siti makin kuat merengus.. dia kate.. makin aku jilat kat situ.. dia makin stim.. so, dia minta aku berhenti.. aku plak.. takkan la nak berhenti...???... aku makin semangat jilat kat situ.. pastu.. siti makin stim.. aku tau.. kali ini.. aku dan siti mesti akan hilang dara dan teruna to each other..!! lepas tu, aku start korek2 cipap siti dan slow2 aku tanggalkan seluar dalam dia.. mula2 die menolak.. tapi aku terus merayu2.. dan akhirnya dia setuju tapi dengan syarat aku tanggalkan pakaian aku dulu.. aku ikut syarat dia.. maka.. buat pertama kalinya aku lihat seorang gadis jelita tanpa seurat benang pun berada di depan aku.. aku pun tak tunggu lama.. aku hisap2 buah dada dia.. ramas2.. dan kemudian, aku letakkan kote aku kat cipap dia..

bila aku gosok2kan kote aku kat cipap dia.. dia menjerit sebab sakit.. aku kesian dia.. tapi.. sebab aku dah tak tahan.. aku cuba jolok kote aku ke dalam cipap dia.. tapi.. GAGAL.. sebab cipap dia sangat kecik dan ketat.. maklum la masih dara.. dah tu kote aku besar la jugak. ditambah lagi.. siti asyik jerit sakit.. sakit.. dan mintak aku jangan fuck dia sebab dia sayangkan dara dia.. dia nak simpan sampai kawin. aku setuju dan untuk tak kecewakan aku.. dia kulum kote aku semahu-mahunya.. dan first time aku rasa nikmat dikulum kote.. fuuhhh.. dan.. sampai aku pancut..

lepas kejadian tu, aku beberapakali cuba untuk fuck siti lagi.. tapi.. lubang cipap dia tetap ketat & gagal aku tembusi.. aku kesian tengok die menjerit sakit.. akhirnya.. pada satu malam.. aku nekad untuk meragut dara siti.. aku bawa siti ke rumah pakcik aku.. masa tu pakcik aku balik kampung.. dan aku pun buat projek kat rumah dia. mula2.. seperti biase.. aku romen2 dulu sampai dia cukup stim dan cipap dia cukup berair.. kemudian, aku terus cuba jolokkan kote aku ke cipap dia.. siti menjerit lagi.. terpaksa berhenti lagi!!..

ciisss.. aku naik geram dan suruh siti kulum kote aku supaya licin sket..siti ikut kemahuan aku. kemudian aku try lagi.. pada kali ini.. aku dapat masukkan separuh dan siti terus menjerit dan merayu mintak aku berhenti.. aku berhenti.. dan siti terus keluar dan terus ke tandas.. aku terpinga2.. kemudian, dia masuk semula dgn muka serba salah.. rupa2nya.. cipapnya dah berdarah.. dan ia menjadi bukti bahawa dia sudah kehilangan dara.. dia betul2 sedih dan tanak aku teruskan lagi aksi seks kami.. selama seminggu.. siti terus tanak jumpa aku..

dia kecewa betul sebab dara yang dia simpan selame 18 tahun dah tiada lagi.. camna pun..akhirnya dia dapat terima hakikat.. dan sejak dari tu setiap kali bertemu.. kami mesti akan buat seks.. tak kira kat mana2 saja.. kat air terjun pun.. kami boleh fuck lagi.. bila aku drive pula, siti akan kulum2 kote aku..

macamana pun.. akhirnya kami breakup atas halangan keluarga dia.. aku tak tau apa jadi pada siti sekarang.. aku tahu dia masih cintakan aku.. dan aku juga mengakui aku masih menyintainya.. tapi.. dah takdir.. ewaaaahhh.. cuma.. dengar cerita.. dia tengah berusaha untuk menjadi artis rakaman..

No comments:

Post a Comment