Saturday 17 December 2011

Dara Sunti Part I

Terlebih dahulu, Aku ingin memperkenalkan diri. Aku adalah seorang pegawai di

sebuah syarikat swasta yang terkenal kerana sebelum ini ia adalah milik penuh

kerajaan. Ibu pejabat syarikat ini berada di Petaling Jaya tetapi Aku kene jaga

kawasan timur.


Sebagai pegawai atau lebih tepat pengurus, Aku selalu ke ibupejabat kerana

menghadiri mesyuarat mahupun hal-hal lain. Oleh kerana terlalu banyak masa diluar,

keinginan naluri Aku terhadap sex jarang dapat dipenuhi atas sebab masa yang

tidak menentu.


Terus terang Aku katakan, Aku ini lelaki normal, kalau lihat awek muda sikit aje, Aku

ingin memilikinya luar, dalam dan semuanya kalau boleh…. Batang Aku ni macam

nak terbang sendiri mencari tempat bermain. Lebih-lebih lagi kalau awek tu masih

sunti walaupun dah tak dara lagi. Keinginanku agak lebih sikit. Bahkan wife Akupun

kadang menyerah. Tiap-tiap hari Aku nak main. Tak dek rest. Yang susah kalau

masa bendera jepun datang….tu yang kena carik luar plak……. dan bermula lah

cerita.


Aku carik yang sunti nih bukannya apa…..Aku teramat syok bila mendengar lawan

main Aku merintih-rintih….menggeliat sakan kerana kurang pengalaman…belum

boleh control lagi…kalau sampai menjerit kesakitan lagi mengancam……kata

orang tua-tua …makan keropok..


Pengalamanku yang pertama macam ni….Masa tu Aku kena menghadiri mesyuarat

kat ibupejabat……Aku duduk Hotel Hilton……hari Ahad….check in petang…malam

tu…tak tau nak buat apa2….akupun carik makan kat medan selera…jalan kaki

jer….dekat.


Tengah dok syok makan…Aku terperasan ada awek yang dok pandang aku….dia

tengah bayar makan dia…bila aku pandang..dia senyum…dan Akupun balas

senyum dia….nampak macam budak sekolah lagi….mungkin student yang

berdekatan kot….bisik hatiku…dia pakai T-Shirt merah dengan mini-skirt

putih….peha dia ..fulamak..putih melepak…tentu yang dalam ni lagi best…bisik

hatiku lagi bersamaan dengan 'bird' Aku yang dah cuba mengepak nak

terbang.…..aku buat dek aje….tak leh response banyak-banyak…sebab orang

ramai…kang mana tau ada balak dia…buat malu je….Akupun terus makan….dan

Aku tak tau bila plak dia blah…..


On the way balik ke Hotel…ada sebuah bus stop kat jalan depan Hotel…..dari jauh

aku nampak awek tadi duduk sorang-sorang….ada chance nih..bisik

hatiku….akupun mendekati awek tu…dekat je.. Aku tanya dia." adik tunggu

siapa….?" Dia jawab."Saja je...tak tunggu sesiapa"."Kenapa..berdiri aje..duduk

le…ke takut…" Kata dia lagi.


Aaaiikkk…boleh ni…bisik hatiku..Jiwa Aku naik bergelora bila kakinya yang

mula-mula bersilang terbukak sedikit…saja je dia buat begitu….dari cahaya lampu

jalan….Aku terlihat seluar dalamnya yang berwarna kehitaman…


Akupun mula duduk dekat dengan dia… dia perkenalkan diri dia sebagai

winnie..baru aje masuk tingkat empat… yang berdekatan….dan kami mula

berborak… tapi yang Aku ingat ini je..….winnie kata…."sekarang ni susah yek

bang…semua perkara kena pakai duit..". Dan dia mula menceritakan masalahnya

untuk membiayai persekolahannya. "Sekarang ni…walaupun ada wang saku..tapi

hanya cukup setakat ala kadar saja.." katanya…


Aku bersimpati dengannya…tapi kalau tak dapat apa-apa …apsal nak tolong

plak…paling kurang boleh rasa cipap dia..Aku kata kat dia…."macam ni la….mari

ikut abang.." "Ke mana bang…."tanya dia…"Ikut je.."Kataku.


Kami pun jalan bersaing masuk ke Hotel tempat Aku menginap tu….Sampai

dibilik…aku terus ajak winnie masuk…Bilik Hotel tu besar gak…High Class Hotel

katakan…. Winnie minta izin ke bilik mandi buat mandi kerana belum mandi

katanya. Masa Winnie nak masuk ke bilik mandi yang ada bath-tub tu… Aku

menghalangnya. "Mandi sama-sama ye, Abang belum mandi gak nih.", Aku terus

straight to the point walaupun tadi Aku dah mandi. "Malu la!", ujar Winnie terperanjat.

"Buat apa nak malu.", kataku lagi yang akhirnya membuatkan Winnie terdiam…

terpaksa bersetuju. Kemeja dan seluar terus Aku tanggalkan, begitu juga dengan

T-Shirt merah dan Mini-Skirt Winnie. Aku tinggal seluar dalam jer, Winnie tinggal bra

jarang dengan seluar dalam warna hitam. Wow, boleh tahan gak…., Aku nyaris

gelap mata, kagum gila. Di bath tub, kerana tak tertahan Aku pegang buah dada

Winnie yang masih berbungkus dengan bra jarangnya.


Winnie tergamam, "Eee... jangan le…malu la!", ujarnya seraya mengangkat

tangannya menepis tanganku. Tetapi tak jadi…bila tanganku sampai dulu….

"Kenapa, Winnie?"Tanyaku. "Tak de apa-apa, tapi rasa lain macam je?", ujar

Winnie.


Aku makin gembira, pelan-pelan Aku tanggalkan Bra Winnie, dia ikut aja, sampai

Aku lihat dengan jelas buah dada Winnie, wah comel je..cute…dengan nipple warna

kemerahan…cantik dan indah sekali. Aku terus belai, Aku ramas-ramas lembut,

Winnie kebingungan…cuma bibirnya saja yang mengeluarkan suara,

"ERrghh...AaAhh..." Aku makin naik stim, Aku kucup bibir Winnie, kami saling kulum

mengulum lidah masing-masing, sementara tanganku asyik bermain-main di dada

Winnie. Air di bath tub separuh penuh……badan Winnie Aku terlentangkan…..


Aku jilat dengan lahap buah dada Winnie dari lembah ke bukit dan mengisapnya kiri

dan kanan. Lidahku berjalan ke perut dan mulai turun ke bawah, Aku tanggalkan

seluar dalam Winnie hingga tak de seurat benangpun menutupi tubuhnya.

"AaAhh...EahAhh...Ahh, ssseedappnnyyeerr", ujar Winnie mendesis. Aku makin

rancak, tanganku bermain-main di kelangkang Winnie hingga ke cipapnyanya.

Cipap Winnie terus Aku usap-usap dan sesekali kularikan jariku ke batu

permatanya sambil mengulum bibir Winnie. Jari Antu Aku mulai masuk ke liang

cipapnya, Winnie semakin keras mendesah, "ErgaAhh... AaHH... AAHH... bang…

sakit… bang… Ahhh". Baru aku tau rupanya Winnie virgin lagi. Aku tak peduli, Aku

terus mengulum bibir Winnie, sementara Jari Antuku menari-nari di tebing cipap dan

batu permata Winnie lalu Winnie pun klimaks untuk pertama kalinya……tiba-tiba

Winnie berkata, "Winnie…nak tengok abangnya boleh…….."


Tanpa jawapan dariku Winnie segera menanggalkan seluar dalamku dan dengan

malu-malu terus memegang Batang Aku. Entah datang dari mana

semangatnya…Winnie..seperti seorang profesional, melancap dan membelai,

Batangku. "Cammana kalau masuk mulut yer?"Winnie makin berani "Cuba ler.", ujar

Aku perlahan. Pelan-pelan Winnie memasukkan batang Aku ke mulutnya. Terus aje

dia mengulum dan mengisap. Suaranyanya masih terdengar,

"Mmmmmuuuppp…..Mmmuupp..." mungkin kerana geram dia mula nak menggigit,

aku terperanjat dan terus kuramas-ramas buah dadanya. Ia tersenyum malu namun

terus bermain dengan batang Aku. Bila nak klimaks, Aku tarik batang Aku dan Aku

pancutkan di antara buah dada Winnie. Ujarnya, "La..kenapa kencing...!!!" "Ini

bukan kencing, ini air mani la.", ujar Aku. Dia mengangguk paham…sambil

mengusap-usap air maniku di dadanya. "Jom…main yang real punya ..boleh tak..!",

lanjut Aku. "Tapi Winnie takut la?", Winnie jawab balik…innocence. "Apa nak

takutkan…..tak ada apa-apa..pengalaman buat Winnie" Kataku lagi. Winnie yang

inginkan pengalaman yang tak pernah dilaluinya itu terus menyetujuinya, "Boleh, tapi

di atas katil ye..jangan kasar-kasar tau.


Setelah itu pelan-pelan kami berdua beriringan sambil berpelukan berjalan ke arah

katil. Aku terus baring di di atas katil berselimutkan comforter…Winnie duduk di

sebelah….Tanpa berfikir panjang Aku tarik tubuh Winnie dekat kepadaku. Gile...

betul, tubuhnya walaupun kecil tapi montel dan gebu. Aku terus beraksi, pertama

dengan 'french kissing'. Aku mulai mencium, mengulum, dan menggigit-gigit bibir

comel Winnie sampai Winnie terlentang dengan sendirinya. Lidah kami tolak

menolak ..Winnie semakin sesak nafasnya. Aku baring di sisi kanan Winnie. Kami

meneruskan 'french kissing' dengan lebih bernafsu sambil tanganku berlegar-legar

ke arah buah dada Winnie. Tubuh Winnie terus menggeliat-geliat, aku semakin

bertambah nafsu. Aku ramas perlahan-lahan buah dada Winnie, dari bawah menuju

ke nipplenya. Nipplenya yang masih berwarna kemerah-merahan jadi keras…buah

dadanya tegak keras, sesekali aku gentel nipplenya dengan lembut menggunakan

ibu jari dan jari telunjukku. Setelah itu aku mulai mengulum dan mengisap nipple

buah dada Winnie, dia semakin meghenyam-ghenyam,

"AaaaHhh...EaaHhhEee...AaaaHhh", ujarnya sambil menarik rambutku. Aku tak

tahan, Aku gigit nipplenya perlahan-lahan dan semakin kuat ia menarik rambutku ,

"AaaHHH...AaaHHH...", ujarnya semakin kencang.


Kemudian Aku pusingkan badannya dengan posisi 69, Winnie terus menyambut

batangkuku dan mengulumnya dengan penuh berahi. Sementara itu aku jilat cipap

Winnie, wah wangi... mungkin bau perfume bercampur bau cipap Winnie…. Sambil

menjilat, Aku main-mainkan batu permata. Sesekali kucuba masukkan jari Antuku

ke dalam…cipap Winnie. Winnie tersentak dan mendesah keras,


"AAAHHH...Sakit bang..AAAHHH.Slow slow ye..AAAHHH..." seraya mengulum

batangku lebih kuat lagi. Terasa nak tercabut batang Aku dek kuluman kuat Winnie.

Aku buka bibir cipap Winnie dan kurapatkan mulutku kearahnya. Aku jelir lidah Aku

kedalam sambil Aku ayak-ayak ponggongnya. Setelah itu, dengan menahan nafas

Aku sedut tengah-tengah cipap Winnie..berdesit-desit bunyi…air Wiinie masuk

kedalam mulutku. Bagai menggelegak tubuh winnie ….tiba-tiba Winnie menekan

cipapnya kearah mukaku. Tubuhnya seperti seakan kejang dan ia mendesah

perlahan dan kemudian bertambah keras, "Aaa...Hhh...Aaa...Hhh...Hhh...Hhh",

nafasnya tercungap-cungap.


"Satu session lagi, Win.", ujarku. Aku tak gunakan kondom pasal Aku tau yang

Winnie ni belum pernah main lagi…jadi Aku nak dia rasa macamana yang

real…tanpa kondom… Tanpa membuang masa Aku terlentangkan

Winnie….mukanya nampak sedikit letih…mulutnya comot dek air liurnya dan air

maziku. Aku kangkangkan kaki Winnie….nampak batu permatanya dengan rekahan

yang comel……bulu ada sikit tapi halus-halus….perlahan-lahan Aku pegang

batangku….Aku tempelkan kat batu permata dia…bagi salam sikit…..aku nampak

alur Winnie ni dah lama becak….mula-mula Aku masukkan kepala batangku

dulu…."Eeerrrhhhh…".ringik Winnie sambil memegang tubuhku.…Bila Aku cuba

menolak lagi……." Bang…sakit bang…." Sambil tangannya menahan kearah

tubuhku.


Aku enjut perlahan-lahan..…..Aku goyang-goyang sikit,buat round sambil itu Aku

kulum lidahnya. "Aaahhh..EeeHhh...AAhh..Eeehh", Winnie mendesah lagi….Bila

Winnie dah macam hayal…dengan satu hentakan….Aku radak

cipapnya…Chhess….bunyi seperti bawang kena hiris….Winnie…menjerit….sakit

katanya…sambil teresak…Aku tak hiraukan katanya…Kubenamkan batangku

dalam-dalam…sambil tu…Aku kulum cuping telinganya…Winnie menggeliat

kegelian…hilang sakitnya…Akupun mula tarik sorong batang Aku…lama-lama dari

perkataan sakit…timbul ringikan Winnie kembali….. Tanganku kembali

berjalan-jalan di sekitar buah dada Winnie, meramas dan membelainya

perlahan-lahan sambil kukulum lagi lidahnya…Dengan tiga serangan

serentak….Winnie seakan hilang ingatan….kemut cipapnya

menjadi-jadi….menggelepar tubuh Winnie…..Setelah beberapa lama, kerana

kemutan yang kuat dari Winnie aku merasakan bahwa Aku akan klimaks. Aku

melajukan enjutanku…dan dengan satu hentakan kuat…aku simbah liang cipap

Winnie dengan air azimatku. Bila terasa kepanasan air azimatku…Winnnie sekali

lagi menggelepar kenakan sambil mengayak-ayak ponggongnya….. pejam-celik

pejam-celik sehingga satu masa mata hitamnya hilang dek kelazatan yang amat

sangat "Aaahhh...AaaHhh...Aaahhhh", ujar kami bersama-sama setelah kami

berdua mencapai puncak kenikmatan.


Setelah itu, kami tertidur bersama di atas katil dalam keadaan terlentang, keletihan.

"Sedapkan.....", ujarku yang terus diakui oleh Winnie. "Senang je ye..melakukannya

kerja tu…sedap pulak tu.....tapi rasa sengal-sengal lagi la ". Kata Winnie

kemudiannya sambil memegang cipapnya."Esok-esok hilang le…lepas tu tambah

sedap ade…", ucapku. Aku kemudian merenungkan Winnie sambil tersenyum,

hingga akhirnya Winnie juga turut tersenyum malu.


Waktu tu dah dekat dua belas tengah malam…..kemudian Winnie berkata, "Dah

lewat dah ni…esok ada kuliah pulak…". Kemudian dia bingkas bangun…dan

menuju ke bilik mandi…..Aku turut mengekorinya. Di dalam bilik mandi..kami saling

bantu membantu …sabun menyabun…Winnie basuh batang Aku dan Aku

gosok-gosok cipap dia…..Dalam dia ramas-ramas batang aku… bangun balik

batang Aku…."Nak lagi ke…?".Kata Winnie…" Ahh Ahh le tu..".Kataku..Tapi

cepat-cepat dia balas…."esok pulak lah ye….nanti….father Winnie marah

pulak..balik lewat sangat…" "Okay..janji tau…esok tunggu tempat kita jumpa tadi

ye", ujarku setuju. "Okay..".Katanya ..setuju.


Setelah merapikan diri, Winnie kembali pulang ke rumahnya Sebelum dia balik tu,

Aku nak bagi dia RM200.00 tapi dia tak nak. "Esok ajer la…Winnie percaya kat

abang…"Katanya. Malam itu tinggallah Aku mengenangkan kejadian yang

mengasyikkan…..dan Aku baru teringat yang Aku juga ada urusan penting

keesokan harinya…..periuk nasi kena jugak jaga…….Akupun terus tidur

bertemankan babak-babak nikmat didalam kepalaku….

No comments:

Post a Comment