Saturday 17 December 2011

Datin Normah

sebenarnya aku tak sanggup kenalkan diri aku dalam rencana ini.. tapi di sebabkan

ketensionan yg melanda sanubari baru sejak akhir2 ni terus aku terasa ingin

berkongsi bersama dgn anda. aku intro dulu diri aku serba sedikit aku ni asal

manusia yg hanya budak kampung mencari rezeki di kota dan akhirnya aku memiliki

jawatan yg disebalik lembah kurang baik di pandangan mata org lain. aku ialah

"Gigolo" dan sepertima org dokdengar aku punya hanya berfuckingkan datin2 yg

berusia hampir sama dgn tok ku dikampung mungkin gadis muda tertanya2.

bagaimana bole fuck minah tua tak sedar diri tu. aku sedia beri jawapannya.



jawapanya: aku fuck sambil membayang lydiawati, sofea jane dan yg mana2

menjelma difikiran tika tu.. dan masa aku nak fuck mereka tanpa melihat kemaluan

makcik2 tu.. kalau tak alamatnya muntahla aku... kadang2 mereka yg tolong

sumbatkan. almaklumla depa kan xpert selama berthn belayar. last2 aku jadi

mangsa. takpala janji lumayan. tapi itu dulu.. aku hanya mementingkan wang tapi

sekarang aku dikonkong hinggakan sekiranya aku menolak satu datin yg mana

"ibuayam" baik dgn datin tu. dia akan ugut aku. mau tak mau aku terpaksa lakukan.

hingga aku naik muak. aku tak bole lari dari kerja ni kerana aku telah ikat perjanjian

selama beberapa tahun lagi diatas jasa baik ibuayam itu pada aku. tapi kini dia

mempergunakan aku. kehidupanku tak ubah seperti dalam novel. bila aku terbaca

novel yg terkena pada diri aku. secara tak sedar air mata aku gugur.



aku nak cerita secara ringkas saja. aku pernah di offer oleh datin satu hari tu.

ditempat di shangrila hotel. aku langkah ja masuk room 202 kelihatan wanita muda

sedang duduk ditepi katil dan aku tercegat. "i`m so sorry miss" aku menyusul

kepintu keluar. "gigo! ops sorry. u yg i phone tadikan?" aiseyman... kataku dalam

hati.. macam tak percaya aku. tadi aku bayangkan datin yg gemuk gedempol yg

penuh mekap cam org tak betul. rupa2nya datin yg bergetah ni. "ni datin normah

ke?" aku bertanya sambil mengotrol macho. "yes! i`m datin normah." aku jadi hilang

arah tambah malu dgn dia. "don't be shy gigo" bertambah gugat aku bila dia kata

camtuh. terus dia menyapa dan meletakkan tgnnya ke leher. matanya renung bibir

aku dan terus mencium aku dgn ganas menjelirkan lidahnya utk aku menghisap

kelihatan datin normah begitu dahagakan sex yg seperti tak makan 10 hari.



aku membiarkan dia meleraikan butang kemeja aku satu persatu dan terus menarik

zip jeans lee cooper aku dgn kalut. cukup gelojo kata aku dalam hati. suplidah

masih belum habih dgn beberapa detik datin menjilat telinga aku hingga ke leher

dan kedada sambil gigitan manja san menjeling2 kemata aku.. peh... tak ubah

macam filem blue aku bayangkan time tu. dgn wajahnya nak seakan salma hayek.

dia menjilat butuh aku dgn keluarkan lidahnya bermain2 dikapla butuh aku membuat

aku ngilu. sambil menggigit2 telur aku. nampaknya semangatnya menjadi. sekian

lama ku biar dia menjilat hingga aku terasa kepuncak yg hampir tewas terus aku

menggangkatnya kekatil aku menarik baju kurungnya sehelai demi sehelai. cukup

wangi apa punya perfume aku tak tau.. harumnya membuat nafsu aku makin kuat

perjalan batang masuk ke sarung agak tenang pada saat mula aku menjelajah pintu

kiri kanan dan atas dalam makamnya.. dan tika dia menolak aku kebawah dia

diatas terus bebisik "buang dalam mr. gigo"



"what!" aku terkejut mampus dah aku kali ni. "dont worry gigo, i bole selesaikan

perkata tu". tanpa lengahkan masa aku terus berlayar habis-habisan sampai

kemuncak.. ku terus memegang erat punggungnya. lalu kelihatan datin normah

tersentap2 tubuhnya terus memeluk aku kelihatan puas. itulah pertama kali dalam

hidup aku. mendapat datin seusia muda dia.

No comments:

Post a Comment