Friday 27 January 2012

Datin

Beberapa bulan lepas aku berkenalan dengan seorang datin. Umornya baru 36 tahun. Putih, seksi,masih kental..bergetah katakan. Cantik sungguh datin….maseh 36-25-36.Sebenarnya dia tidak pernah menceritakan pada sesiapa pun bahawa dia adalah datin. Ini adalah rahsia dirinya. Apatah lagi dia baru berpisah dengan Datuk. Kalau aku beritahu namanya semua orang kenal dia. Lagi pun dia telah banyak berlakun, cuma sekarang sudah kurang. Kami berkenalan dengan tak pernah dirancang. Dia mula menegur aku semasa di lapangan terbang. Biasalah..aku pun macam ' Datuk ' juga…kerap terbang kelas pertama.
Minggu lepas datin menalipun aku bahawa dia akan ke Ipoh dan bertanya apakah aku sanggup memandu keretanya ke sana. Minta tolong katanya. Aku bersetuju lantaran dah kerap juga datin belanja aku makan. Apatak, sewaktu aku demam sebelum ini datin yang asyik jaga makan minum aku. Dia asyik talipon aku untuk makan tengahhari dan malam . Aku lihat dia ikhlas..tapi aku pun tahu dia kesunyian. Aku pula kerap kerumahnya, berbual-bual dengan adik dan ibu datin. Mereka tinggal bersama datin sekarang ini.Mereka semua amat menyayangi aku dan pernah ibu datin bertanya pasal aku dan datin…aku tersenyum. Aku sendiri tak tahu. Lagipun datin dah 36 dan aku maseh 33. Semasa dalam perjalan ke Ipoh, aku yang memandu. Janji datin kami bertolak pada

hari Sabtu pagi. Ramai pula kawan-kawan datin datang bertandang. Akhirnya kami

terpaksa bertolak jam 8.00 malam. Kereta Mercedesnya pula tak siap di servis,

akhirnya aku terpaksa pandu Honda Accord 2.0 milik datin. Sedap juga kereta

datin.


Kami tiba jam 11.30 malam di Ipoh dan datin kelihatan letih. Esok pagi datin ada

temujanji. Pasal bikin filem. Datin meminta aku chek-in dan pintanya bilik aku dan

biliknya bersebelahan. Bilangnya, nanti susah nak kejut aku jika ada kecemasan.



Apabila siap check-in kami terus naik keatas. Cantik juga hotel. 4 bintang katakan.

Aku mengangkat beg aku dan beg datin keatas kerana ianya kecil sahaja dan tidak

memerlukan porter.



Aku merasa lega apabila berada dalam bilikku..ahh rehat betul di hotel 4 bintang

ini..fikir aku. Aku dapati bilik aku ada pintu yang terus dapat dibuka kebilik datin.



Tiba-tiba aku terdengar orang mengetuk pintu tersebut..datin rupanya…memanggil

namaku. Aku membuka pintu tersebut yang bersambung terus ke biliknya. Datin

bertanya apakah ibunya tidak memberi sebuah beg biru kecil.Didalamnya ada baju

tidur..kata datin. Aku menjawab selamba, tidak. Datin menyatakan dia tidak punya

baju tidur dan terpaksa tidur dengan miniskirtnya kerana baju yang di bawanya

hanya 2 pasang untuk pertemuan besok.



Datin meminta tolong aku membuka butang miniskirtnya di bahagian belakang. Aku

tergaman dan menghampiri datin. Tangan aku agak terketar semasa aku membuka

butang demi butang. Wauw…putih melepak datin. Belakangnya sungguh gebu dan

licin. Rupa-rupanya datin pakai coli hitam dan aku lihat lurah kebawah sehingga ke

punggungnya di belakang…putih melepak dan licin. Sekarang jelas kelihatan seluar

dalam datin hitam dan seksi sekali. Dia separuh bogel..dan aku sudah tak tahan.

Batang ku mula keras dan aku menghampiri datin dan memeluk dari belakang

sambil berkata.." I'm sorry datin..I cant stand it…" datin menyampuk…"Its ok I

understand but don't be so naughty …ok. Just like this and not more…."



Aku terus memeluk datin dari belakang dan merapatkan tubuhku. Batang aku yang

keras terkena lurah punggungnya yang sekarang hanya di baluti seluar dalam dan

coli. Miniskirt nya sudah terlurai. Aku terus meramas-ramas tetek datin. Datin

sekali-sekala melarang tetapi aku terus meramas dan melucutkan colinya. Aku

merebahkan datin atas katil dan menjilat tetek datin yang besar itu. Datin

mengerang kesedapan dan terus melarang aku perlahan-lahan. Aku tak

mengindahkan larangan datin kerana larangannya tidak bersungguh-sungguh. Aku

mula mencium dan menjilat tetek, kemudian kepangkal tetek datin yang putih gebu

itu. Kemudian ke perut datin, peha dan akhirnya aku mula mencium mulut datin dan

akhirnya kami berkulum lidah. Datin mula memberi respon pada ciuman aku dengan

mengulum lidah ku juga.



Dalam kami berkulum lidah aku mula meraba-raba celah kangkang datin tetapi

beberapa kali datin menepis tangan aku. Aku mencuba lagi sehingga datin tidak

melarang. Datin sudah mula ghairah dan aku membuka seluar dalam datin. Aku

mula menjilat bulu tundun datin dan mula menjilat biji mutiara datin yang maseh pink

warnanya. Datin mula mengerang dan tidak melarang aku lagi. Tanganya mula

meramas-raman rambut ku sambil mengerang. Dia mula meminta aku telanjang dan

aku terus telanjang.



Datin menjadi liar denga jilatan aku keatas pussynya. Aku mula memasukkan lidah

ku kedalam pussy datin…datin mengerang

kesedapan…ahaahahah……sedap…aahah…..please somemore…I'm crazy

now….uhuhuhu.



Datin sudah tidak tahan dan menarik aku keatas dan memegang batang aku yang

keras. Batang aku yang sepanjang 7 inci dan berlilitan sama besar pergelangan

tangan ku….mula memberahikan datin.Aku tidak terus menikan datin..aku mula

memasukkan jari tengahku kedalam pussy datin…datin mengelepar. Aku goncang

kuat-kuat dan datin mengerak-gerak punggungnya lantaran kesedapan. Kemudian

aku terus memasukkan dua jari ...kemudian tiga.



Apabila aku dapati air pussy datin dah banyak..melilih hingga ke lurah punggung

datin aku terus merangkak dan berada antara dua peha datin. Datin tak tahan lagi

dan di tarik batang ku untuk di hunus terus ke pussynya. Aku mula mengayak dan

datin menggeliat menerima tikaman batang ku yang besar itu. Ahhhhhhh…so

big…your cock dear..just like a benggali…uhhhhhhh.. harder..harder…deeper…

deaper…seru datin Aku terus mengayak denga jari aku yang satu lagi

megorek-ngorek punggung datin. Menggelepar datin……..akhirnya….uhuhuh….I

came…I came datin bersuara sambil meramas dan menggaru-garu belakang aku.

Terdengar I came….dari datin lebih 10 kali aku akhirnya sendiri pun rasa nak

pancut. Aku hentak lagi kuat dan datin kangkang lagi luas sambil menggeliat sedap.

Akhirnya aku pancut dalam pussy datin kerana datin menarik punggung ku

rapat-rapat..uhuhuh sedap. Datin terkulai dan terlalu letih serta kepuasan. Datin

memuji-muji aku. Katanya Datin lain pun tentu mahu kalau dia orang tahu.

2 comments: