Wednesday 4 April 2012

Eee!Semalam

 kejadian ini berlaku empat tahun yang lalu. Ketika itu aku masih bekerja bersama dengannya sebelum aku ditukarkan ke tempat lain. Pah merupakan seorang yang sedap dipandang dan disukai oleh pekerja yang lain.
Aku merupakan seorang lelaki yang dipercayai oleh Pah dan merupakan tempatnya mengadu. Kami bedua bebas bercerita mengenai sebarang hal termasuk mengenai sek memandangkan beliau sudah berkahwin dan begitu juga dengan aku.
Kami sering bergurau dan kekadang melampaui batas sehingga menyentuh alat sulit masing-masing. Namun perlakuan kami berdua hanyalah sebagai seorang kawan dan tidak lebih daripada itu. Aku juga mengenali suaminya. Kebiasaannya apabila suaminya sibuk, maka akulah yang akan menghantarnya pulang.
Suatu petang suaminya menelepon Pah menyuruhnya pulang sendiri memandangkan beliau terpaksa pergi ke KL berkursus. Lalu Pah menyuruh aku menghantarnya pulang. Ketika tiba di rumahnya hujan mulai turun dengan lebatnya. Pah mempelawa aku masuk.. tetapi aku menolak memandangkan tidak manis dipandang orang.. tetapi memandangkan jiran lain juga mengetahui tentang kebaikan aku dengan keluarganya.. jadi aku menerimanya. Kebetulan adiknya yang masih di Universiti turut berada di rumahnya.
Pah menyuruh adiknya membuat air untuk aku sementara beliau ingin mandi. Selepas menyediakan air untuk aku, adiknya juga seorang perempuan yang bernama Rani terus masuk ke biliknya menemani anak saudaranya yang sedang tidur.
Ketika ke bilik mandi, Pah menghampiri aku untuk memastikan minuman sudah disediakan. Aku terperanjat melihat keadaannya yang berkemban yang menampakkan tubuhnya yang gebu. Seperti biasa aku bergurau dengannya dengan menyatakan tubuhnya sungguh meliurkan sambil aku menampar punggungnya. Pah ketawa seperti selalu dan beredar ke bilik mandi. Di dalam hatiku hanya Tuhan saja yang tahu.
Hujan masih lebat.. Pah sudah selesai mandi. Dengan berpakaian kain sarong batik dan T-Shirt, beliau datang kepadaku. Kami memulakan perbualan dan aku meminta izin pulang memandangkan hari dah hampir malam.. Pah menyuruh aku duduk lagi.. lalu aku bergurau yang aku sudah tak tahan melihatnya berkemban tadi.. jadi aku nak balik menyetubuhi isteriku.. Pah ketawa.. dalam gurauan aku berkata kepadanya kalau tak bagi aku balik.. kenalah bagi aku romen dia..
Sebagai seorang kawan yang selalu bergurau berlebihan.. Pah manampar punggung aku sambil beredar ke bilik di mana anaknya sedang tidur bersama adiknya.. kemudian dia berkata "Boleh" tapi bersyarat.. setakat romen saja..
Aku inginkan kepastian, maklumlah selalu bergurau.. "Jom ke bilk U", dengan selamba aje Pah memimpin tangan aku ke biliknya. Aku dah mula seram maklumlah aku belum pernah buat perkara yang tak senonoh dengannya .. Raba tu biasalah.. Di dalam bilik aku menanggalkan baju.. kononnya serius tetapi ternyata Pah tak mengendahkan.. Nampakya peluang aku nak lebih daripada raba kali ini..

Aku cuba menanggalkan kainnya.."Ooops"..Pah bersuara.. "Romen Saja"..fahamlah aku.. cuma ringan-ringan saja yang dia bagi.. Namun aku tetap terima.. Aku mula memainkan peranan aku ... Aku mencium pipinya dan selepas itu tengkoknya..Pah mengeliat kegelian.. Aku menolak Pah ke atas katil.. dan kini aku berada di atasnya.. Aku hanya mampu bercengkerama sambil meramas buah dadanya yang segar bugar itu diluar bajunya.. Pantatnya langsung tidak kesampaian..
Lama kelamaan.. kejantanan aku mula bangkit.."Pah.. u kan kawan baik i"... " Bagi la can I romen u tanpa seurat benang.. Tak kan u tak percaya i".. aku mula berdrama.. " OKlah.. katanya" mata Pah kelihatan layu mungkin sudah ketandusan..
Tanpa membuang masa aku membuang segala pakaiannya.. dan kini segalanya.. terserlah di depan mata aku.. tanpa berlengah aku terus membuang pakaian aku juga... niat dihatiku kali ini .. aku harus sekurang-kurangnya melegakan ketegangan zakar aku ini..
Aku terus memainkan peranan.. sehinggalah tanpa aku sedari aku telah menyetubuhinya dengan kerelaannya sendiri..yang kedengaran hanyalah irama nafsu yang terubat untuk kami.
Sungguh hebat permainan kami.. dari seorang kawan sehingga ke tempat tidur.. aku selalu bertanya kepadanya.. Adakah dia menyesal.. namun katanya .. dia tidak pernah menyesal..dan itulah ertinya sebuah persahabatan... katanya!!
Kini empat tahun telah berlalu.. namun kami masih berhubung sebagai seorang kawan.. dan kami masih seperti biasa.. tetap bercerita dan kekadang bila terluang kami masih bersama melakukan persetubuhan.
Namun tiada ikatan CINTA daripada kami..

No comments:

Post a Comment