Wednesday 4 April 2012

Rezeki berbini janda

Aku seorang lelaki yg berusia lewat 40an dan seorang yg berjaya dlm hidup. Masa mudaku dihabiskan dgn berpoya2. Siang malam ada saja wanita yg melayani nafsu buasku. Aku tidak boleh hidup tanpa wanita kerana aku amat mengkagumi mereka. Tubuh yg gebu adalah sumber inspriasiku.
 
2 tahun yg lepas aku mengambil keputusan utk melupakan segala2nya. Selama ini aku tidak pernah jatuh cinta sehinggalah aku bertemu dgn janda itu. Janda itu Mila namanya dan berusia lewat 30an.
Isteriku seorang ahli politik yg berjaya. Dia sentiasa busy dgn kerjanya. Kerana itu dia sering mengabaiakan aku dan tuntutan2 batinku tentu saja tidak ditunaikan. Aku dibiarkan gersang.
Sehinggalah pada satu hari anak tunggal isteriku yg study di oversea balik. Sheeren namanya.Pertama kali aku terpandang anak tiriku,aku sudak jadi tidak menentu. Nafsuku terasa bergelora.
Manakan tidaknya Sheeren begitu seksi dgn potongan badan 36-24-35. Gadis berusia 20 tahun itu begitu manja dgnku. Tentu saja peluang itu yg aku nantikan. Dia tidak segan silu memakai pakaian yg mendedahkan didepanku.
Sikapnya itu seolah2 ingin mengodaku. Aku cuba mendekatinya tetapi tidak mempunyai kesempatan. Sehingalah pd 1 hari isteriku terpaksa pergi mengikuti rombongan politik ke luar negara. Tentu saja aku tersenyum kesukaan.
Aku mula menbayangkan kemontokan tubuh anak tiriku. Buah dadanya yg membengkak bersaiz 36 itu menjadi igauanku. Begitu juga dgn puki yg tembam, tentu byk air. Aku khayal sendirian.
Malam itu aku nekad utk menodai kesucian Sheeren. Tepat pukul 10 malam aku masuk ke biliknya.Shereen yg ketika itu tertidur terpinga2 bila misaiku tersentuh cuping telinganya. Sikapnya yg berdiam diri menjadi aku semakin berani. Aku mula mendaratkan bibirku ke bibir mogelnya.
Sesekali dia membalas ciumanku. Tanganku mula menjalar kedlm baju tidur nipis. Aku meramas2 buah dadanya montok itu. Kemudian lidahku ligat bergerak pada putingnya yg mengeras. Aku mengigit kecil puting nya. Suara erangan terpacul dari mulut shereen. Sesekali tubuhnya terangkat dan melengkung.
Kemudian alat sulitnya yg lebat dgn rambut itu menjadi persinggahan jariku. Aku ulit dan cubit2 daging kecilnya. Tidak cukup dgn itu aku menjulurkan lidahku kelubang puki Sheeren. Biji kelentitnya mula mengembang,Hanya erangan dan rintahan menjelaskan betapa nikmatnya Sheeren ketika itu.
Melihat keadaan Sheeren begitu, batangku yg sudah lama mengembang memainkan peranannya. Lubang puki Shereen yg lencun dan kincup  dgn air berahi memudahkan batangku utk menghunus.Aku mula merapatkan bahagian punggungnya utk menyentuhi batangku.
Dan seterusnya aku mengerak turunkan batangku utk menancap masuk kepuki Sheeren. Shereen merintah menandakan ghairah yg amat sangat. Matanya nampak kuyu dan khayal. Batangku yg bergerak masuk kesaluran puki Sheeren terbenam sepenuhnya hingga mencecah dinding rahim. Akibat pelangaran hujung batangku pada dinding rahim, aku merasa agak senak.
Pergerakan keluar masuk itu sungguh nikmat. Pergerakan masuk menjadi lancar kerana air berahi Sheeren yg semakin banyak keluar. Kemudian aku menambahkan daya dayunganku. Pegeseran batangku dgn lubang puki Sheeren menghasilkan kenikmataan yg tidak terkawal.
Rintihan2 Sheeren menyebabkan aku tidak henti2 mengasaknya. Tidak cukup dgn itu tanganku tidak henti2 meramas kedua belah bukit milik anak tiriku. Aku melihat nafas Sheeren semakin kencang dan diikuti suara erangan yg kuat dan nyaring. Dan akhirnya cecair itu sudah dua kali keluar dari saluran pukinya.
Cengkaman kuat keatas tubuhku mengendur. Dan aku harus berkerja kuat untuk sampai kekemuncaknya. Aku mengerak segala tenaga yg ada utk meladangani Sheeren. Aku menghenjut dan mengasak tanpa henti2 dan akhirnya aku mengerang kuat dan panjag menandakan kepuasan.
Aku mengecapi kepuasan yg agung dgn memencutkan pancutan air maniku yg panas kedlm puki Sheeren. Aku menelungkup diatas tubuh anak tiriku sambil membiarkan batangku mengemut ngemut dlm saluran sempit Sheeren.
"Bagaimana... puas?" aku berbisik pelahan.
"Puas Abah, tapi lain kali Sheeren nakkan yg lebih hebat lagi." ujarnya sambil tersenyum malu.
Aku tersenyum dan mengucup bibir Sheeren. Dan dari hari itu bermulalah episod baru dlm hidupku. Aku menjadi jentera memuaskan nafsu ibu dan anak... dan aku redha. 
TAMAT

No comments:

Post a Comment