Sunday 8 April 2012

En Dan Pensyarahku

Hi..namaku Ariela, berusia 23 tahun.  Rupaku boleh dikatakan cantik kerana ibuku wanita Inggeris yang menikahi ayahku seorang Melayu.

 Tinggiku 5 kaki 3 inci dengan berat 55 kg.  Aku mempunyai bentuk badan yang menarik, dengan potongan 34  26  38.



Aku adalah final year student di salah sebuah IPT di Kuala Lumpur.  Well..tanpa membuang masa…inilah kisahku..



Aku amat lemah dalam paper Kalkulus.  Oleh itu aku selalu buat latihan dan sering berjumpa dengan lecturer.  Lecturer ku ini..ermm….handsome orangnya dengan ketinggian yang amat aku sukai iaitu 5 kaki 10 inci.  Aku memanggilnya Encik Dan.  Encik Dan ni..boleh tahan orangnya.  Berusia 34 tahun dan telah beristeri.



Apabila aku ada masalah untuk menyelesaikan sesuatu soalan, aku akan menemui Encik Dan.  Satu hari di bilik Encik Dan..sewaktu dia sedang menunjukkan cara menyelesaikan satu soalan…tiba-tiba blackout!



Aku yang memang terkenal dengan sifat penakutku, terus terjerit sambil tanpa kusedari aku terpeluk Encik Dan.  Bila fikiranku kembali normal, aku cepat-cepat merenggangkan badanku dari Encik Dan sambil meminta maaf darinya.



Dalam keadaan yang gelap gelita itu, Encik Dan berkata “tak pe Ariela..abang faham..”

Uik!…aku sedikit terperanjat…dia membahasakan dirinya abang..



Tiba-tiba…tanganku digenggam erat oleh Encik Dan dan aku terasa tanganku dikucup.  Dadaku mula berdegup kencang… Tapi aku membiarkan aje.  Encik Dan bersuara..”call me abang…not Encik Dan ok”.. Aku hanya terpaku dalam kegelapan bilik tersebut.



Mungkin menyedari aku tidak melawan, Encik Dan terus menarik badanku rapat ke badannya…dan dia memelukku erat…teramat erat.. Sambil…”sayang…abang dah lama idamkan saat ini..”  Bibir Encik Dan meragut bibirku.  Dihisapnya lidahku…ermm….agak lama di situ…Encik Dan terus menyedut-nyedut leherku…mencium pipiku..dan menjilat-jilat telingaku…. Aku paling sensitif bila telingaku dijilat…  Aku menggelupur dalam pelukan Encik Dan..



Nafasku turut  naik dengan kencang…aku membalas pelukan Encik Dan dengan erat sambil merengek manja..

“abang….apa abang buat ni..?..soalku disertai dengan rengekan… Encik Dan makin bernafsu…dia dengan rakusnya menjilat-jilat leherku….turun ke lurah dadaku..



Butang blouseku ditanggalkan satu persatu…aku tidak membantah….dalam diam aku menyenangi Encik Dan..so aku tak kisah diperlakukan begini… Lagipun aku dah bukan virgin setelah dinoda kekasihku dulu…



Blouseku sudah tertanggal…terserlah dua buah gunungku yang tegang…Encik Dan meramas-ramas buah dadaku…



“ohhhh….ermmm….” hanya itu yang mampu kukatakan..

Encik Dan seterusnya meraba-raba punggungku….sambil tidak putus-putus menyedut, menjilat dan menghisap buah dadaku….aku menggeliat kesedapan…ermmmm….



Entah waktu mana aku tidak sedar….aku telah telanjang bulat…tanpa seutas benang pun menutupi tubuh gebuku..

Dapat kurasakan Encik Dan juga sudah tidak berpakaian..



Tiba-tiba…Encik Dan mengangkat tubuhku…sambil mencium bibirku dan menghisap lidahku…Encik Dan membaringkan aku di atas sofa yang terdapat dalam biliknya… Tiba-tiba keadaan kembali terang…aku dapat melihat dengan jelas…En Dan juga tanpa seurat benangpun yang menutupi tubuhnya.. “abang….pintu kunci tak..?” aku bertanya En Dan. En Dan bingkas bangun…lalu menekan tombol pintu dan memadamkan lampu…



Keadaan kembali gelap…tapi kali ini dengan air cond terpasang…En Dan meneruskan perbuatannya yang tergendala sebentar tadi…



Dia mula mencium bibirku..lama…ermmm….kemudian menjilat-jilat leherku….buah dadaku….menjilat perutku…pehaku…betisku…dia menghisap ibu jariku…

Ohhhh…..badanku meliuk lintuk….sedap diperlakukan begitu…



Tiba-tiba..aku terasa sedap yang teramat sangat bila Encik Dan mula menjilat pussy ku…ohhhhh abanggggg…. .ermmmm……abangggg….punggungku terangkat-angkat menikmati kesedapan yg tak terkata….

Nafasku turun naik bertambah kencang…..abanggg….ila tak tahan banggg…..abanggg…ila…ila…tolong ila banggg.. aku merengek manja…aku inginkan En Dan melakukan yang lebih dari itu..



Ya sayang….sayang nak apa sayanggg?….Aku bangun dan terus memegang batang Encik Dan…perasaan maluku entah terbang ke mana….aku masukkan batang En Dan ke dalam mulutku…errrrmmm….aku jilat-jilat batang Encik Dan…aku kulum batang En Dan…sambil kumain-mainkan dengan lidahku….



Oh sayanggggg….sayangggg……sedapnya sayang….En Dan kemudianya membaringkan aku sekali lagi…..sambil cuba memasukkan batangnya ke dalam pussyku….



Abanggg……cepat bangggg…..ila dah tak tahan niii….aku merengek lagi…Batang En Dan yang keras tegang…terus menusuk ke dalam pussyku….oohhhh….aku terjerit ….abanggg……..sedapnyaa….ohhhh…. En Dan bertambah agresif bila aku merengek begitu….batangnya terus masuk keluar ke dalam pussyku dengan cepat….



Ohhhhhhhh…….badanku terkejang seketika……… Arrrrghhhhhhhh…jerit En Dan sambil memelukku erat….kami cum together….errmmm….bibir kami bertaut erat…



Selepas peristiwa itu, aku dan Encik Dan semakin rapat..

Tapi kami tak make love di bilik En Dan lagi..takut rahsia terbongkar.. Sebaliknya aku selalu berjumpa En Dan di bilik hotel.. En Dan menyayangiku…katanya aku panas..hebat..tak seperti isterinya yang dingin..

No comments:

Post a Comment