Sunday 8 April 2012

Euro Sex Tour

Kisah ini berlaku semasa aku belajar di sebuah Universiti di Warwick, England. Aku mempunyai seorang kakak sepupu bernama Nora yang dua tahun lebih tua dari aku. Dia dahulunya belajar di sebuah universiti di Liverpool. Apabila habis belajar dia terus bekerja dengan sebuah syarikat besar di Kota London.
Sudah 6 tahun dia tinggal di sana. Aku pun sudah terlalu lama tak jumpa dia.  Maklumlah di Malaysia dia tinggal di Kelantan dan aku pula di Johor. Tapi bagi aku kak Nora memang lawa... tersangatlah lawa...! Pasal pak sedara aku pada zaman mudanya kerja askar dan banyak merantau. Akhirnya dia kahwin campur dengan wanita siam. Mak sedara aku pun sampai sekarang ni dah umur 50'an, tapi masih bergetah lagi. Masa umur aku belasan tahun dulu mak sedara aku dan Kak Nora, adalah sebahagian senarai modal aku bila melancap!

Kira-kira dua bulan sampai di UK, aku cuba contact dia dengan no phone yang  diberikan oleh pak sedara aku. Kebetulan masa tu cuti musim panas. "Hello.. whose there?" jawab suara yang halus dan serak-serak basah . Sah itu suara Kak Nora.. Aku memperkenalkan diri aku. Tanpa banyak soal aku bertanya pada dia bagaimana aku hendak sampai tempat dia tinggal di London, pasal aku ada bungkusan yang dikirimkan oleh ayah dia semasa di Malaysia dulu.

Katanya. "Tak usahlah datang ke London pasal akak takut kamu tersesat dalam kota metropolis ini. So esok pagi pagi akak datang ke Warwick. Lagipun akak nak tengok banyak tempat tempat cantik di daerah Warwickshire tu"

Asrama universiti di UK tak sama macam asrama IPT di Malaysia kerana di sana tahap privacy untuk penghuninya adalah maksimum. Tak de siapa yang kacau kita walaupun kita tidur dengan pompuan ke, mabuk ke, hisap ganja ke. Lagipun bilik-bilik asrama direka seperti mini apartment iaitu seorang satu bilik. Malam tadi aku nonton blue film lakonan "Asia Carrerra", so lepas melancap dan minum air setan Russian Smirnoff aku pun terus terlelap sampai terlupa aku nak kunci pintu bilik.

Tak semena-mena pagi itu aku digerakkan oleh sorang awek. Hati aku tertanya tanya, "adakah aku bermimpi?" Jelita sungguh awek tu! Macam Asian- European...! Rambutnya sedikit perang. Bibir merah... ala muka dia macam pelakun filem cina yang fasih cakap melayu tu lah...!!! Amacam, cun kan! Muka aku ditampar manja dan terasa sakit.

"What's up mike...? Ini kak Nora la" katanya. Alamak malunya aku masa tu! Aku sedang tidur telanjang dengan batang aku mencanak ke atas! "It's ok! Kesian dengan you... tapi I faham... it's the european shock!" kata kak Nora sambil menyusun CD Blue dan majalah lucah Mayfair, Penthouse dan Escort yang berterabur dalam kamar aku. Kau orang bayangkan malunya aku masa tu.

Selepas mandi pagi aku melihat sebuah kereta Mercedes Sport CLK 230 Kompressor, berwarna merah di hadapan kediaman aku dengan sticker bendera Malaysia di windscreen nya. "Huh! Loadednya kak Nora ye" kata aku. "Ala biasa je... Eh jom kalau nak rasa naik kereta akak. Boleh gak tunjukkan akak apa yang menarik di Warwick ni " ajak kak Nora sambil menarik tangan aku. Huih... lembutnya tangan dia! Darah aku terasa panas!

Musim panas di UK waktu siangnya agak panjang dari pukul 7 pagi sampai pukul 8 malam baru nak gelap. So kami pun merayaulah dulu di sekitar Warwickshire melawat istana-istana lama yang bersejarah dan berdarah. Melawat bandar bersejarah Coventry, Leamington Spa yang ada canal cantik, Rugby, Kota Shakespeare Stradford Upon Avon, dan Kota metro Birmingham. 

Tapi sebenarnya dari pagi tadi aku dah geram tengok kak Nora dengan dressing "Summer Collection" nya. T shirt "Britgirl" sendatnya membuatkan baju itu macam nak pecah kerana saiz teteknya yang tajam dan bulat tu. Mungkin saiz "36" atau lebih besar lagi. Ia juga agak singkat hingga menampakkan pusatnya dan menyerlahkan keputihan kulit di situ.

"Wuihh...! Kalaulah aku dapat kak Nora...! Dari hujung kaki dia aku sanggup jilat dan gigit gigit.....! He... he...he...!" kata suara hati aku. Bontotnya memang padat dan pejal. Bertambah terserlah ia akibat sendatnya seluar jeans Levis tu. Tersembul sembul  tundunnya yang tinggi tu! Hissss... kalau keluarga di Malaysia tengok, mau pengsan diorang...! Tapi yang paling aku tak tahan ialah kak Nora sambil berjalan tu dok pegang-pegang aku. Jalan pun rapat-rapat dengan aku. Aku dipeluk-peluknya! Maklumlah European style! Aku pun curi curi gak pegang-pegang dia sana sini.... heh heh... heh...!

Oleh kerana kak Nora yang memandu, jadi sepanjang perjalanan itu entah berapa kali aku mencuri curi pandang ke bahagian bahagian "sedap" tersebut. Mungkin dia perasan agaknya. Tapi ahhh....! Pedulikanlah. Kote aku dah cukup sengsara kerana dia....!

Hari beransur senja. Aku tanya Kak Nora sama ada dia nak balik ke London. Lagi pun  tak kanlah dia nak tidur dalam bilik aku. " Alaaa... akak tak kisah" katanya. "Akak boleh tidur kat motel atau hotel. Kalau tumpang bilik you pun tak kan tak boleh?" sambungnya lagi. 

Sekali lagi kote aku terasa panas. "Macam rezeki aje ni..!" bisek hati aku. "Lagipun kita dah lama tak jumpa. Boleh gak sembang-sembang malam nanti." Dia meneruskan hujahnya. Memandangkan tak de aktiviti nak buat, so aku dan kak Nora pun decide pergi ke pub dan disko. 

Menjelang pukul 10 malam kami sedang berada di sebuah disko multi-music di Birmingham. Menari lah kami dengan berbagai-bagai rentak. Techno ade, rhumba ada, mambo ada, tapi yang paling best ialah slow dance. 

Aku rasa dah ada isyarat yang kak Nora mahukan "sesuatu yang istimewa" malam ini. Sebab apabila menari sebuah lagu slow dari Celine Dion, dia memeluk aku kuat kuat dengan tundunnya menindih batang aku. Dia tentu terasa denyutan batang aku menyentuhi bahagian sensitif nya itu. Sesekali sengaja aku turun naikan badan aku agar batang aku menggesel pantatnya ke atas dan ke bawah. 

Ada terbit reaksi positif dari kak Nora kerana pelukannya semakin erat. Aku rasa tetek yang sungguh pejal tu menindih-nindih dada ku. Semuanya mungkin kerana pengaruh air setan yg kitorang minum! Entah berapa  banyak... tak tahulah? Sebuah lagu rock heavy metal selepas tu betul betul  potong stim kitoarang.

Macam dah saling memahami kami pun bertolak pulang ke kediaman aku. Waktu itu dah pukul 12  tengah malam. Aku rasa kepala aku dah berputar macam gasing. Kak Nora pula nampak steady je. Tapi malam ni aku bernekad mesti dapatkan pantat kak Nora walau dengan cara apa sekalipun. 

Kak Nora berbaring di atas katil, memakai baju tidur satin yang agak transparence. Aku pula terlentang atas sofa, setentang dengan katil tersebut. Aku stim giler tengok teteknya walaupun ia terlindung di sebalik baju tidur tu. Kami nampaknya sama-sama tak boleh tidur. Asyik pandang siling aje. Mungkin kerana pukulan Scottish Wisky 80% alcohol tu! Badan pun terasa panas. 

Aku tengok kak  Nora mulai bangun dari katil dan berjalan ke arah aku. Aku tidur terlentang, so aku biarkan sahaja dia menindih aku dengan bahagian vaginanya berada di atas batang aku. Kak Nora mencium aku sambil mengulum lidah aku dengan buasnya. Aku tergamam sikit tapi membiarkan aje. 

"I want you..." kata kak Nora sambil melondehkan  baju tidurnya tanpa perlu disuruh. Seraya itu terpampanglah dua buah bukit indah di hadapan muka aku. Apa lagi, dengan rakusnya aku hisap puting yang kaler pink  tu. Tangan aku pula merayap ke punggungnya. Muka kak Nora berubah. Mata oriental looknya dah kuyu giler masa tu...! 

Kira kira 5 minit kemudian dia suruh aku berhenti. Dia melondehkan seluar jeans aku. Aku memang jenis tak suka pakai underwear... so untuk kali ke duanya kak Nora dapat mengkagumi batang aku. Kali ini dia bukan sekadar memandangnya tetapi muka ayu tu kini berada betul betul di hadapan batang aku. Tanpa disuruh, dengan lemah lembut tangan halusnya itu terus melancapkan batang aku. Aku rasa bagaikan memandu roket yang sedang bergegar untuk pelancaran ke langit. 

Secepat kilat pula dia mengulum batang aku macam kucing yang kelaparan. Bibirnya yang cantik itu tanpa ragu ragu terus menjamah batang aku. Kak Nora mendengus  "ummphhh....! umphhhh...!" sambil memamah-mamah batang aku. 

Ini bukanlah kali pertama  pompuan kulum batang aku. Dulu pun aku dah selalu main dengan beberapa awek lain. Tapi kak Nora ini SPECIAL ! Sedapnya kau orang pun tentu tau kan...! Bagi aku ia lagi sedap daripada kuluman Asia Carerra dalam VCD malam tadi. Rupa rupanya kak Nora ni memang kaki hisap butoh. Dia nampak begitu berpengalaman di samping melakukannya dengan penuh rela hati ! 

"Aghhhh..... aku tak tahan...!" Terbit sedikit keluh suara aku. Kepala butoh aku sesekali terasa tercecah pada anak tekaknya. Kadang kadang menghentam bahagian dinding dalam mulutnya. Adakalanya pula sengaja digeselkan pada giginya! 

Ini menjadikan aku macam terkena current 240 voltan. Kuluman kak Nora makin laju. Bunyi berdecup-decip bergema dalam bilek aku tu. Air liurnya panasnya mengalir membasahi pangkal batang aku. Mata putih aku dah hilang rasanya. Apa yang aku mampu buat hanyalah cuba memandu pesawat roket aku tu agar ia tidak terhempas terlalu awal. 

"Aduhai kak Nora....! Aku memang tak boleh melupakan nikmat yang kau berikan." Bayangkanlah bertapa kehebatan mulut dan lidah kak Nora. Tak cukup batang aku disedut, kedua bola aku pun sampai bersih dijilatnya. Kemudian dijilatnya batang aku dari pangkal telur sampailah ke mulut kepala butoh. 

Puas aku tahan....! Cukup seksa aku membendung jilatan nikmat yang menghurungi kangkang aku.  Dekat 10 kali aku rasa air mani aku hampir nak terpancut...! Tapi dah setengah nyawa juga aku berusaha mempertahankan. Sampai satu ketika...! Mulut kak Nora telah benar-benar menggoda urat pancaran nafsu aku. Kak Nora sengaja membiarkan kepala butoh aku berdenyut denyut dalam  tekaknya...! Aduhhh.... panas dan cukup asyik ku rasakan penangannya. 

"Please kak Nora! I dah lama teringin nak pancut dalam mulut u...!" Entah mengapa aku cakap cam tu aku pun tak tahu! Lagi pun masa tu aku pakai cakap ikut sedap butoh aku aje. Maka bermulalah 3... 2... 1...! Saat macam penjaga  gol yang menanti tendangan penalti padu dari Maradona.....! Tapi.... oh....! Tapi gagaaa....aaal....!!! Bola menerbus jaring gol....! "Gak arrrghhhhhhhhhhh...." Aku mengerang tak tentu bahasa. 

Belumpun sempat kak Nora melafazkan kata-kata restui, air mani pekat aku sudah menerjah kerongkong sempitnya....! "Ummmphhh....!!!" Kak Nora sedikit mengerang sambil menyedut dan menikmati sperma aku. Rasa geli dan kesedapan yang amat sangat telah melanjutkan ejakulasi aku sehingga melebihi 10 saat lamanya. 
Entah berapa kali pancutan-pancutan yang berlaku, aku sendiri dah tak reti nak kira pada masa tu.

Kerana kecantikan dan kehebatan kak Nora, aku terkorban di medan perang yang penuh kenikmatan. Tangki sperma aku kali ni habis kering akibat diperahi mulut kak Nora. Roket yang aku pandu, akhirnya meletup bersepai....! 

Aku menjeling ke arah kangkang aku. Kak Nora nampak sedikit menggigil sambil menghirup hukuman air putih yang aku kencingkan itu.  Dengan matanya yang  tertutup rapat, hampir keseluruhan batang aku masih lagi terbenam di dalam mulutnya. Air mani aku telah habis ditelannya ! Tak setitik pun yang tertumpah. Bibir merahnya kelihatan pucat lesi. Aku agak kak Nora pun turut sama terklimak bila aku mengelupur mengencingi mulutnya tadi....!

Oppppp cukup leee tu.....! Kau orang pun tentu nak dengar cerita aku fuck kak Nora kan? Ha.. hah...! Nantilah dalam THE EUROPEAN SEX TOUR SIRI 2 nanti. Juga tentang kesah kesah kehidupan aku selepas tu. Bagaimana aku dapat menikmati berbagai pantat pompuan yang beranika bangsa dan rasa. Namun mengapakah pantat Kak Nora jugalah yang terbaik di antara beribu pantat lain...?

No comments:

Post a Comment